Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2007

μια φορά και ένα καιρό..

Κάθε φορά που περνάω από την Κωστοπούλου.. κοιτάζω με αγωνία τα Αστέρια.Πότε θα τελειώσει επιτέλους αυτή η ανοικοδόμηση?Χρόνια τώρα..έχουν περάσει.Και μετά το άλλο άγχος:όταν επιτέλους τελειώσει..θα προβάλει ταινίες ή θα είναι μόνο θέατρο?
Μια φορά και ένα καιρό, πριν καμιά 15 χρόνια, είχαμε 3 ολόκληρες αίθουσες...το θυμάμαι πολύ καλά και ας ήμουν μαθήτρια γυμνασίου!Όπως θυμάμαι και ποιές ταινίες έχω δει που.Οκ..αν θυμάμαι τα Αστέρια σπάνια προβάλανε ταινία, όμως υπήρχε ο Χάρης (τώρα πλέον Κωτσόβολος) , υπήρχε το Κρόνιο και περιστασιακά και τα Αστέρια..Έβγαινες από μια προβολή και πιο κάτω συναντούσες τον κόσμο που έβγαινε από την άλλη ..ανταλλάσαμε και καμιά άποψη με τους συμμαθητές..Τώρα...σιωπή.
Πέρασαν τα χρόνια και ξαφνικά οι 3 έγιναν 1.Και αυτός ο ένας είναι τόσο παλιός που θεωρείται διατηρητέο και γίνεται όλοκληρη διαμάχη για το αν θα τον κρατήσουν ή θα τον γκρεμίσουν!
Προσωπικά, δεν με απασχολεί είτε το γκρεμίσουν είτε όχι.Αυτό που με απασχολεί είναι που δεν έχουμε μια αίθουσα της προκοπής να απολαύσουμε μια ταινία.Με πειράζει που κανέναν δεν τον ενοχλεί αυτό.Με πειράζει που σε πόλεις όπως η Ξάνθη και η Κομοτηνή που ήταν λιγότερο αναπτυγμένες μέχρι πριν μερικά χρόνια, έχουν τώρα ODEON με 4 αίθουσες...Αλλά και πριν το ODEON, είχαν άλλες αξιόλογες αίθουσες..(και προσέξτε..χρησιμοποιώ πληθυντικό αριθμό). Γιατί έχω επισκεφτεί την Ξάνθη και έχω δεί τους 2 κινηματογράφους που είχε πριν τα ODEON.Αν και έχει το μισό πληθυσμό από ότι οι Σέρρες, είχε 2!!και οι 2 ήταν άψογοι, τόσο από άποψη αισθητικής όσο και από άποψη ποιότητας ήχου και εικόνας.
Δεν θέλω να κρίνω ούτε τους ιδιοκτήτες του Κρόνιου, ούτε αυτούς που δεν επενδύουν για να γίνει ένα Odeon πχ.. Αυτό που κατακρίνω είναι που δεν υπάρχει η ζήτηση..για να δημιουργηθεί η προσφορά..

5 σχόλια:

Bolek είπε...

ΘΙΓΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΖΗΤΗΜΑ, ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΖΗΤΗΣΗ...
ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΣ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ.
ΜΑΛΛΟΝ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ...

serresblog είπε...

δεν κρύβω την ηλικία μου..αλλά το όνομα μου.. ;-)
τι να πρωτοπεις για αυτο το θλιβερό θέμα..

Bolek είπε...

ΠΟΣΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΣΕΡΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ. ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΣΕΡΡΑΙΟΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΙΝΕΜΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ?

serresblog είπε...

Δεν ήξερα ότι πηγαίνουν σερραίοι στη θεσσαλονίκη για σινεμά..μου κάνει εντύπωση.Άρα υπάρχει κόσμος..μήπως να κάνουμε κανένα κίνημα του τύπου "θέλουμε αίθουσα στις σέρρες" ???
μπας και συγκινηθεί κανένας..

Bolek είπε...

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΜΟΣ. ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...