Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

Η επιστροφή..

Μετά από ένα μεγάλο διάστημα απουσίας..επανέρχομαι σιγά σιγά και ελπίζω να έχω serresposts..να ποστάρω..Οκ..3 μήνες είναι μεγάλο διάστημα..όμως έχω δυο πολύ καλές δικαιολογίες, η μία είναι ότι παντρεύτηκα (και έτρεχα..) και η άλλη μεγαλώνει μέρα με τη μέρα εντός μου και μου έχει πάρει τα μυαλά.. :-)

Αυτούς τους 3 μήνες λοιπόν πολλά αλλάξαν στη ζωή μου...ωστόσο..δεν μπορώ να πώ το ίδιο και για τις Σέρρες..Τα "Αστέρια" ακόμα δεν έλαμψαν..και ίσως το πιο συνταρακτικό που συνέβη ήταν τα εγκαίνια της Δ.Κ.Β.Σ. από τον Υπουργό Παιδείας.Ενα αξιόλογο άρθρο για τα εγκαίνια (φίλε Κερμιτ) θα βρείς εδώ και ένα αξιόλογο post εδώ.

Παρεπιπτόντως ..σήμερα το βραδάκι στο αμφιθέατρο του ΤΕΙ Σερρών έχει συναυλία Ραλλία Χρηστίδου - Μελίνα Ασλανίδου. Είσοδος 15 ευρώ.

3 σχόλια:

stereonova είπε...

dektes oi dikaiologies..:-)

serresblog είπε...

ευχαριστώ!
;-)

Sirraeus είπε...

Welcome back!
Οι Σέρρες είναι πίσω στο θέμα μπλογκόσφαιρα. Πρέπει να υπάρχουν μπλογκς και σελίδες που να ενημερώνουν και να προβληματίζουν.
Μπορείς να δεις και τα δικά μου μπλογκς!
http://sirraeus.blogspot.com/
και
http://oxistolithanthraka.blogspot.com/