Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

blogo-παιχνιδάκι

Μετά από πρόσκληση του φίλου Κέρμιτ, συμμετέχω και εγώ με τη σειρά μου στο blogoπαίχνιδο, σύμφωνα με το οποίο πρέπει να γράψω 4 πράγματα για μένα που όμως μόνο το ένα αληθεύει!Και θα πρέπει όσοι διαβάζουν να μαντέψουν ποιο είναι το αληθινό..

1. Παρακολουθώ φανατικά μπάσκετ..και φυσικά είμαι Ολυμπιακός
2. Λατρεύω τη μαγειρική..και το καλύτερο μου πιάτο είναι οι γεμιστοί κολοκυθοανθοί...
3. Στο σχολείο ήμουν τελείως φυτό..μονίμως με το χέρι σηκωμένο για να πω μάθημα...
4. Ερωτεύτηκα τον άνδρα μου όταν ήμουν 12 χρονών...

Με τη σειρά μου προσκαλώ.. bolek και sirraeus

4 σχόλια:

Sirraeus είπε...

Να 'μαι κι εγώ... Ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Πρώτα να μαντέψω: Νομίζω ότι ισχύει το 2, διότι το συγκεκριμένο πιάτο δεν το έχω βρει εκτός Σερρών και τόσο συχνά. Δεν μου φαίνεσαι για φυτό και αν ήσουν μπασκετόφιλος δεν θα ήσουν Ολυμπιακός (φτου, πιπέρι!). Ούτε μου κάνεις για gay επίσης.
Οι δικές μου προτάσεις στο:
http://sirraeus.blogspot.com/
2008/06/blogo.html,
για τις δουν οι φίλοι που προσκάλεσα!
Πλάκα έχει αυτό το παιχνίδι τελικά!

Bolek είπε...

ΘΑΛΕΓΑ ΤΟ 4, ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ...

Sirraeus είπε...

Λοιπόν, με τα νέα δεδομένα θα πρέπει να συμφωνήσω με τον bolek.
"Ούτε μου κάνεις για gay επίσης"
Πρέπει να έπεσε πολύ γέλιο τελικά μ'αυτό! Εδώ πάντως ακόμη γελάμε όλη η οικογένεια Sirraeus!

... είπε...

Καλημέρα.

Είναι το 3...
το φυτό..

Εγώ πάντως πήγαινα στο 3ο Λύκειο Σερρών και διάβαζα πολύ...