Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Multirama Σερρών - απλά απαράδεκτο!

Τελευταία είχα ξεμείνει από θέματα στο serresblog..Ευχαριστώ πολύ τις δύο πωλήτριες του Multirama που μου έδωσαν θέμα να γράψω.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ! πρέπει να είναι οι χειρότερες πωλήτριες καταστήματος που έχω συναντήσει ποτέ στη ζωή μου και στην αγορά (όχι μόνο των Σερρών)..
Ήμουν έτοιμη να αγοράσω προιόν αξίας κοντά στα 1000 ευρώ.Τελικά η συμπεριφορά τους με απέτρεψε..και προτίμησα να αγοράσω κάτι λιγότερο ίσως καλό αλλά από άλλο κατάστημα!
Οι τύπισσες λοιπόν στο Multirama, αντιμετωπίζουν τους πελάτες ως σκουπίδια..ανεξαρτήτος ποσού αγοράς όπως φαίνεται..Γιατί άντε αν ήθελα να πάρω μια δισκέτα και με αντιμετώπιζαν έτσι..θα τσαντιζόμουν αλλά ίσως και να το καταλάβαινα λίγο..Άλλα όταν ήμουν έτοιμη να αγοράσω υπολογιστή θα περίμενα τουλάχιστον τη στοιχειώδη ευγένεια..
Θα στείλω ένα μήνυμα προς τις τύπισσες αυτές μέσα από το post..
"Καλές μου πωλήτριες..η πιστωτική μου κάρτα λειτούργησε μια χαρά στον Κωτσόβολο..μετά από μισή ώρα..Το πρόβλημα το είχε το δίκτυο εκείνη τη στιγμή ή το μηχάνημα σας..Δεν είμαι σκουπίδι που δεν πληρώνει τους λογαριασμούς και τις κάρτες του..Και επίσης δεν σκόπευα να πάρω τον υπολογιστή χωρίς να πληρώσω και να τρέξω..ΕΛΕΟΣ" !!
αυτά..
ελπίζω μια μέρα να τα διαβάσει ο HR της εταιρείας..

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στείλε όλο αυτό που έγραψες με ένα e-mail στα κεντρικά...

hackaday είπε...

Οι υπάλληλοι του συγκεκριμένου καταστήματος είναι εντελώς κάφροι και δεν έχουν ιδέα από υπολογιστές. Μια γνωστή μου αγόρασε καινούριο pc και το τροφοδοτικό της είχε πρόβλημα. Πήγαμε τον υπολογιστή τρεις φορές και έκαναν μισή δουλειά. Ο θόρυβος που βγάζει το ανεμιστηράκι είναι το κάτι άλλο και να σκεφτείς ότι μια πωλήτρια είναιφίλη με τη γνωστή μου. Αν κάνουν τέτοια στους φίλους τι περιμένεις να κάνουν σε απλούς πελάτες; Η πολιτική τους έχει ως εξής: "Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται".
Και κάτι άσχετο. Αν και Σερραίος δε γνωρίζω άλλους Σερραίους bloggers. Ρίχνω μια ιδέα για open coffee αν γνωρίζεις άλλους συντοπίτες ιστολόγους. Τι λες; Βασικά δε θέλω δημοσιογράφους που έχουν ένα blog μόνο και μόνο επειδή το θεωρούνε must. Μιλάω για γνήσιους bloggers.

serresblog είπε...

hackaday...τα λόγια είναι περιττά για το κατάστημα αυτό!!
όσον αφορά την πρόσκληση..σε ευχαριστώ αλλά εδώ και μια βδομάδα είμαι πλέον και μαμά και δεν έχω χρόνο..ούτε για καφέ ούτε για blogging...ωστόσο μπορείς να βρείς μερικούς σερραίους στα links μου..

Dimitris S. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Dimitris S. είπε...

Αν δεν παθεις δεν θα μαθεις .. καταρχην η συγκεριμενη αλυσιδα οπως ειπε και ενας αλλος φιλος εδω μετα την αγορα μην ειδατε τον παναη....καταρχην ειναι ασχετοι εκει μεσα γενικα με την τεχνολογια ... λιγο καιρο πριν κυκλοφορησει ο phenom o επεξεργαστης ειχα παει να ρωτησω σε ποια τιμη θα κυμαινετε η αγορα του απο το ηλεκτρονικο τους καταστημα... μια πωλητρια με κοιτουσε στα ματια οταν την ειπα phenom στα 3 και μου λεει για κινητο ψαχνετε?Οταν την ειπα οτι ρωταω για επεξεργαστη μου απαντησε α κυριε δεν ξερω εμεις με ΙΝΤΕΛ δουλευουμε ....
Την απαντησα με ενα "τοσο σας κοβει γιαυτο..." και απλα εφυγα..
Η εταιρεια απευθηνετε απλα στον κοσμο που δεν ξερει τι ψαχνει τους δινει σαβουρες πανακριβα απλα ...