Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΛΤΑ....

Επιτέλους βρήκα το χρόνο να ανεβάσω ενα post για την κατάντια των ΕΛΤΑ..
Πήγα λοιπόν πρίν από αρκετό καιρό στα ΕΛΤΑ να στείλω ένα φάκελο με τη λεγόμενη υπηρεσία ταχυμεταφοράς "πόρτα-πόρτα".Αφού περίμενα υπομονετικά τον αριθμό μου μαζί μάλιστα με τη μικρή μου στο καρότσι, έρχεται η σειρά μου και λέω στον υπάλληλο τι ακριβώς θέλω..Μου απαντάει λοιπόν ότι δεν γίνεται να εξυπηρετηθώ και ότι θα πρέπει να πάω στο υποκατάστημα ΕΛΤΑ στη Μ. Αλεξάνδρου... Εν κατακλείδι, η υπηρεσία των ΕΛΤΑ "πόρτα-πόρτα" μόνο στο υποκατάστημα ΕΛΤΑ και όχι στο κεντρικό...
Φεύγοντας αγανακτισμένη, μπήκα στο πρώτο courrier που βρήκα μπροστά μου και έστειλα το φάκελό μου αποφασισμένη να πληρώσω έστω και παραπάνω.Πρός μεγάλη μου έκπληξη δεν πλήρωσα περισσότερα, αλλά λιγότερα.Ναι!το courrier ήταν πιο φτηνό από τα ΕΛΤΑ..
Τα συμπεράσματα δικά σας..
Επίσης, θα προσθέσω και μια υποψία που έχω και που αφορά τα ΕΛΤΑ. Υποψιάζομαι λοιπόν ότι πλέον οι απλές αποστολές γραμμάτων..οι παραδοσιακές με το γραμματόσημο.. καθυστερούν επίτηδες να παραδοθούν, προκειμένου ο κόσμος να στρέφεται στην υπηρεσία "πόρτα πόρτα" που κόστιζει 9 ευρώ...Δεν ξέρω αν εχω δίκιο, αλλά νομίζω ότι όταν ήμουν μικρή και αλληλογραφούσα συνέχεια με φίλους στο εσωτερικό, τα γράμματα ερχόντουσαν πολύ γρήγορα...Τώρα μπορεί να κάνουν και μια βδομάδα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: