Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

Ποιος φταίει?

Την περασμένη κυριακή των εκλογών, πήγα και εγώ όπως όλοι να ψηφίσω..Με το που έδωσα την ταυτότητα μου, μια κυρία άρχισε να ωρύεται.. "Γιατί δεν εμφανιστήκατε?Είστε εφορευτική επιτροπή, δεν το ξέρετε?". Εγώ έμεινα άφωνη για ένα κλάσμα δευτερολέπτου.Αμέσως μετά άρχισα να εξηγώ ότι δεν είχα καμία ενημέρωση.Η κυρία όμως δεν καταλάβαινε τίποτα..Με το δίκιο της βέβαια, αφού ήταν μόνο 2 άτομα στο εκλογικό κέντρο..Όμως πραγματικά εγώ δεν είχα ενημερωθεί.Όταν ρώτησα με ποιό τρόπο γίνεται η ενημέρωση αυτή, μου είπαν ότι έρχεται αστυνομικός και υπογράφεις. ..Ελπίζω λοιπόν σε περίπτωση που με φωνάξουν στο πρωτοδικείο να βρώ ποιος αστυνομικός πήγε στη διεύθυνση που μένανε πριν 4 χρόνια οι γονείς μου και να μάθω και εγώ τι ακριβώς παρέδωσε και σε ποιον...

Δεν υπάρχουν σχόλια: